Presentació del Sindicat de Pares

Per Juan Gratacós

Neix el sindicat de Pares!!!!

Tinc la satisfacció de presentar el primer “sindicat de Pares” (www.sindicatdepares.com)
Això és resultat del treball i la il·lusió d’un grup de mares i pares que formem l’Associació de Mares i Pares per la llibertat d’educació “(AMPLE).
Associació que uneix a més de 5.000 pares i mares signants del manifest per la llibertat d’educació a través de la iniciativa i plataforma www.dretaescollir.org
Aquesta nova iniciativa pretén superar l’ status quo existent i ampliar el camp d’acció en tots aquells temes que com a pares ens preocupen en la formació dels nostres fills.
L’aspecte social, educatiu i formatiu tant per a ells com per a nosaltres, els pares, seran els temes d’interès per a EL SINDICAT, el nom no s’ha buscat a l’atzar, sinó que aglutina un esperit de lluita per promoure i defensar els nostres drets.
Així mateix volem alertar sobre tot allò que vagi en contra del dret dels pares com a primers i principals educadors dels nostres fills, especialment qualsevol tipus d’intromissió dels poders públics o socials en la formació dels nostres joves.
El sindicat neix per quedar-se i lluitar pel que realment val la pena!!! Volem ajudar a tots els pares a complir amb la seva missió, especialment a aquells que tinguin més dificultats socials, culturals o econòmiques.
Sentiràs parlar de nosaltres i esperem comptar amb tu per ser una veu encara molt més forta i poderosa
Si no desitges rebre la nostra Newsletter ens ho fas saber.

Joan Gratacós
President de AMPLE