Un Sindicat de Pares ?………¿ Però de què aneu?

Per Juan Gratacos

L’altre dia un bon amic em preguntava … .. Però tot això del Sindicat de Pares? …. Per a què? Per què?

Li vaig respondre que estàvem per ajudar, formar i informar a ser millors pares i educadors, en definitiva, per aconseguir entre tots una educació de qualitat per als nostres fills.

Volem unir esforços per ser una veu forta, fer dels pares un “col·lectiu unit” davant tots aquells reptes que la societat ens llança diàriament i que ens preocupen: salut, xarxes socials, comunicació audiovisual, adolescència, drogues etc ..

La riquesa del que publiquem a la nostra web, que us animo a visitar a www.sindicatdepares.com, és que prové dels propis pares. Sou vosaltres els que amb les vostres aportacions i experiències que ens podeu fer arribar podrem enriquir-nos i ajudar-nos entre tots en la complicada tasca diària de ser millors pares i educadors.

I amb l’objectiu de millorar i aportar alguna cosa més cada dia, avui estrenem una nova secció al nostre web a la qual hem volgut cridar, “FORA DE SÈRIE”.

Històries inspiradores de personatges reals, que “tot fill ha de conèixer i tot pare recordar”, plenes de força, que segur ens aportaran detalls d’immens valor. La nostra primera història és la de Romeo Dallaire. Recordeu el genocidi a Rwanda? Llegeix l’article i apassiona’t.

L’altre gran objectiu del Sindicat de Pares, és el de denunciar, alertar, i ser “veu” davant situacions que vulnerin la llibertat o el dret dels pares a ser els principals educadors dels nostres fills. Per això en la nostra essència està la de ser un “col·lectiu de lluita”.

Actualment hi ha un projecte de llei que està en tràmit parlamentari al Congrés dels Diputats i que segons diversos informes preparats pel Sindicat és inacceptablement intervencionista en molts àmbits de la vida.

Entre altres aspectes per a nosaltres com a pares i educadors, no és acceptable ja que es produeix una intromissió en aspectes tan importants com la llibertat d’educació i elecció.

El Sindicat ha decidit donar suport a una iniciativa que un grup de pares i professionals ha emprès per donar una millor informació sobre el que aquesta Llei pot suposar en molts àmbits i les maneres propostes per a una visió de com aquesta llei pot ser millor i menys intervencionista i subjectiva .

Us animem a que visiteu el BLOG, www.igualdadsinexcusas.com i li ho doneu suport.

El Sindicat no s’atura!!, Però necessitem el vostre suport, col·laborant, difonent i donant suport a les iniciatives que posem en marxa per defensar la nostra llibertat.

“No existeix la llibertat, sinó la recerca de la llibertat, i aquesta recerca és la que ens fa lliures” Carlos Fuentes (1929 -?) Periodista i escriptor mexicà.

Juan Gratacos

President del Sindicat de Pares