Taula rodona 26 d’abril, L’efecte pantalla: fills comunicats o aïllats?

Taula rodona:

Patricia Gras, Fiscal de Menors, Conferencia Introductòria

Charo Sádaba, Professora de Comunicació de la UNAV. Autora del Llibre: “Xarxes socials: Manual de Supervivència per a pares”

Mossos d’esquadra

Guillermo Cánovas, President Protegeles

Francisco Ruiz,  Google España

Cloenda: Secretari de Famílies de la Generalitat de Catalunya,  Sr Ramón Terrassa

L’educació d’infants i joves en les tecnologies, les  “pantalles”; és una responsabilitat de mares i pares, però igualment d’educadors, docents i tot el conjunt de la societat . El Sindicat de Pares promou un ús responsable d’aquestes pantalles des dels valors i les actituds.

L’objectiu de la taula rodona no és debatre sobre els perills i alarmes de les pantalles, sinó fer-nos conscients de que la educació digital ha esdevingut un àmbit més en el que hem d’educar a infants i joves, tenint en compte que ells ja són nadius digitals.

Aquesta trobada vol detectar quins són els valors i criteris a transmetre i de quina manera hem de treballar-los en l’entorn familiar, per que infants i joves arribin a assolir la seva identitat digital  amb autonomia i responsabilitat.

Data i Hora: 26 d’Abril · 18.00 h

Lloc: Saló d’Actes de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Barcelona
Mallorca 283 (entrada pel Palauet Casades)
Inscripció Gratuita:  efectepantalla@sindicatdepares.com

Es prega confirmació

¿Quieres unirte a la conversación?
Agradecemos tu participación.