La Presidenta del Parlament, Nuria de Gispert, rep en audiència a la Comissió Nacional per la Racionalització dels Horaris a Catalunya (ARHOE) de la qual el Sindicat de Pares en forma part

La delegació ha estat encapçalada per Ignasi Buqueras, President de la Comissió Nacional per la Racionalització dels Horaris,  Raul Sanchez, Coordinador a Catalunya de la Comissió  i Director Executiu de l’Associació de Famílies Nombroses de Catalunya i Maria José Solé, Coordinadora del Sindicat de Pares.

Durant l’audiència els membres d’ARHOE han exposat la necessitat actual d’un canvi en els horaris per a fer-los més racionals i adequats als dels nostres veïns europeus. Per altra banda, han anunciat l’inici d’una campanya, anomenada H-1, per a què Espanya tingui la mateixa hora que el Regne Unit, Portugal, el Marroc i les Illes Canàries, doncs és la que li correspon segons el meridià que regeix els canvis horaris. Un altra mesura  per aconseguir aquesta millora seria reduir el temps del dinar durant les jornades laborals.

Ens els propers tres mesos ARHOE-Catalunya farà una presentació a les quatre capitals catalanes. La Comissió ARHOE-Catalunya està formada per representants dels sectors  econòmics, polítics, educatius i del món associatiu.

Els dies 9 i 10 d’octubre ARHOE celebrarà el seu Congrés a Madrid.  Més informació a: www.horariosenespana.es