El sorprenent miracle de la vida

Per Catherine L’Ecuyer

“Les persones viatgen grans distàncies per ser sorpreses davant les altes muntanyes, de les enormes ones dels mars, de les llargues trajectòries dels rius, de la immensitat de l’oceà i del moviment dels estels. I no obstant això elles passen per les seves pròpies vides sense sorprendre’s.” Sant Agustí

A continuació, un vídeo presentat a TEDtalks, realitzat per Alexander Tsiaras, guanyador de diversos premis per haver contribuït a l’avanç de la medicina a través de la tecnologia. Que bella pot ser la tecnologia quan està al servei de la veritat i de la bondat de l’home! Us animo a gaudir d’aquesta obra d’art de quatre minuts, sobre el sorprenent miracle de la vida en l’úter de la mare, miracle sobre el qual la naturalesa i la ciència han legislat fa ja molt temps.

“En la Bellesa, no hi ha tensió entre el que un deu i vol, ja que la Bellesa és el lloc en el qual convergeixen ambdues coses” (Educar en el Asombro, Plataforma Editorial, 2012, 6ª Ed.)

Publicat per Catherine L’Ecuyer a Apego & Asombro