II Congrés de Cinema i Educació: Posar fre al bullying, respectar a les persones

L’Associació CinemaNet, entitat sense finalitat de lucre dedicada a la promoció de valors humans, socials, cívics, familiars i educatius en el cinema i a través del cinema, organitza el II Congrés de Cinema i Educació, sota el lema Posar el fre al bullying, respectar a les persones.

Hi pot participar tothom qui vulgui, i estem convençuts que a moltes persones del món de la Psicologia o del Dret els interessarà, però de forma molt especials als professors de Primària, Secundària i Batxillerat. Són molts els professors que han expressat la preocupació per l’assetjament entre alumnes i desitgen formar-se, si més no per a prevenció, i tampoc no manca en molts casos la pressió sobre els professors.

El Congrés tindrà lloc els dies 14 i 15 de març de 2014 a la Universitat Abat Oliba CEU c/ Bellesguard 30, 08022 – Barcelona. Es lliurarà certificat i crèdits. Junt amb CinemaNet col·labora aquesta Universitat i la Plataforma per la Família Catalunya-ONU 2014.

Teniu tota la informació del congrés a www.cinemanet.info/congreso-bullying

Daniel Arasa
Director