Taula rodona: el col·legi del segle XXI

Important: la Facultat d’Educació. Ubicació

Pàrquing gratuït

Ens plau convidar-vos a la Taula Rodona sobre l’educació digital dels nens i dels adolescents en l’ús de les pantalles, amb el títol “El col·legi del segle XXI”.

L’objectiu de la taula rodona és contrastar opinions sobre els models educatius actuals i els que s’estan engegant i valorar si s’adapten als grans canvis que les noves tecnologies comporten en els processos d’aprenentatge.

La forma d’aprendre dels nens està canviant ràpidament. És molt més superficial i més dispersa i el repte al que ens enfrontem pares i professors és important. L’educació i els col·legis del futur hauran de saber adaptar-se a les noves circumstàncies.

Pensem que és interessant conèixer les opinions de diferents experts sobre les últimes tendències en educació i tecnologia i debatre sobre elles

Us esperem a la Facultat d’Educació de la UIC, el dijous 30 d’octubre a les 19h.