Donem suport a la campanya “Més Lliures, Més Plurals, Més Iguals”

IMG_2303La nostra activitat com a sindicalistes ens obliga en aquesta ocasió a manifestar-nos públicament a favor de la campanya “Mes Lliures, Més Plurals, Més Iguals” que s’ha organitzat des de les associacions de pares, els sindicats i les patronals més representatives de l’escola concertada, en defensa d’una educació realment plural i inclusiva en la qual tinguem cabuda tots.

MasPlurales.es

El nostre naixement va ser fruit d’aquesta necessitat: la defensa del dret de mares i pares a triar l’educació millor per a les seves filles i fills i en aquest sentit, les nostres actuacions sempre s’han dirigit a la defensa d’aquest dret, recollit en la Constitució.
Cada vegada més veiem que es restringeix, es retalla i es qüestiona que siguin els pares els garants dels drets els seus fills i els qui millor saben el que a aquests els convé.
La nostra raó de ser és que se’ns reconegui com els principals educadors dels nostres fills i per això ens dediquem a millorar, impulsar, promoure i difondre els nostres drets com a pares en tots els àmbits.
Per tant, secundem i difonem aquesta campanya dirigida a la societat en general i als poders públics en particular, ja que s’està tramitant en el Parlament la futura Llei d’educació al marge de la comunitat educativa i en contra de la xarxa concertada.
Són molts els drets que aquesta llei conculca, és intervencionista, restrictiva de drets i redueix la capacitat d’elecció educativa dels pares.
Per tot això, ens impliquem decididament a donar batalla a la llei d’educació i us demanem que signeu el manifest en contra i que doneu suport a aquesta batalla: MasPlurales.es