Vés al contingut
oladimeji-odunsi-e-TuK4z2LhY-unsplash.jpg

Ajuda'ns

Creiem que la unió fa la força, per això necessitem comptar amb molts amics, socis i col·laboradors. Res no és poc si som molts.

Ens interessa la teva opinió, volem explicar als polítics que per sobre de la programació hi ha les famílies.

Convidem mares i pares de Catalunya a sumar-se a aquesta Plataforma com a forma de pressió als abusos del Departament d'Educació.

Convidem també altres entitats i col·lectius socials a donar suport a aquest manifest. És tasca de tota la societat canviar un model ideològic que prima l'escola pública, laica i única i destrueix l'escola concertada, plural i diversa, tradicionalment d'iniciativa social i catalanista, i que no deixa escollir els pares, subjectes únics a l'educació dels seus fills, l'escola que prefereixen per a ells.

Convidem les diferents administracions a dialogar per avançar en l'adequació d'aquestes mesures i en cas que això no passi, iniciarem les accions necessàries per defensar els nostres drets.

Imatge
aa

Dona veu als nens i nenes que no poden escollir escola

Imatge