Vés al contingut
oladimeji-odunsi-e-TuK4z2LhY-unsplash.jpg

Ajuda'ns

Creiem que la unió fa la força, per això necessitem comptar amb molts amics, socis i col·laboradors. Res no és poc si som molts.

Ens interessa la teva opinió, volem explicar als polítics que per sobre de la programació hi ha les famílies.

Convidem mares i pares de Catalunya a sumar-se a aquesta Plataforma com a forma de pressió als abusos del Departament d'Educació.

Convidem també altres entitats i col·lectius socials a donar suport a aquest manifest. És tasca de tota la societat canviar un model ideològic que prima l'escola pública, laica i única i destrueix l'escola concertada, plural i diversa, tradicionalment d'iniciativa social i catalanista, i que no deixa escollir els pares, subjectes únics a l'educació dels seus fills, l'escola que prefereixen per a ells.

Convidem les diferents administracions a dialogar per avançar en l'adequació d'aquestes mesures i en cas que això no passi, iniciarem les accions necessàries per defensar els nostres drets.

Imatge
aa

Dona veu als nens i nenes que no poden escollir escola

Imatge
aa

Ajuda'ns compartint el teu cas amb nosaltres

hands
Educació
Família

Treu el mòbil de les seves mans

Ens ha semblat molt interessant aquest post d'Albano Alonso publicat en el seu blog: https://albanoalonso.info/quitales-el-movil-de-sus-manos/

És difícil la postura dels pares enfront dels telèfons mòbils, però també ho és la dels professors. Aquest article busca des de l'equilibri, desgranar la realitat actual de l'escola i els mòbils i al mateix temps incidir en l'actitud d'acompanyament de les famílies en aquest ardu i complex problema.