Vés al contingut
sandy-millar-KhStXRVhfog-unsplash_0.jpg

Què fem

El Sindicat de MPares és un punt de referència entre els pares, la comunitat educativa i ladministració, la Generalitat i els polítics. Som L'altaveu de molts pares i mares de Catalunya que defensen els seus drets bàsics a l'elecció d'escola, sigui pública o concertada.

Què vol dir defensar els nostres drets?

1

A la defensa del dret que tenen els pares a triar l'opció educativa que desitgen per als seus fills, de manera efectiva amb suport jurídic efectiu, orientació i acompanyament.

2

Treballarem en molts camps: polític, mediàtic, jurídic, orientatiu, entre altres. S'han de promoure canvis legals que donin resposta a la vulneració dels drets fonamentals que sofreixen les persones afectades, i proposar solucions per a fer efectiu el dret a triar escola pública o concertada per a tota la ciutadania.

3

També s'ha de donar a conèixer a l'opinió pública la imposició de la planificació educativa a les famílies per sobre del seu dret a triar.

4

A reconèixer el caràcter propi i els valors singulars d'aquells centres educatius que els posseeixen per a poder formar part de l'oferta educativa, ajudar-los, defensar-los i promocionar-los.

5

A la llibertat d'educar als fills segons les conviccions personals.

mbl_cat.svg
desktop_cat.svg
1.svg

Realitza la reclamació mitjançant el formulari electrònic

2.svg

Realitza la reclamació sol·licitant una cita presencial

ACOMPANYEM

ORGANITZEM

PARTICIPEM

INFORMEM

AJUDEM

jornada 2 de març
Ensenyament
Família

Jornada sobre el Dret a Triar Escola en la Universitat Abat Oliba, 2 de març, en Bellesguard 30

El dia 2 de març hem organitzat una Jornada en la universitat Abat Oliba, sobre el Dret a triar escola. En ella podrem conèixer el criteri d'experts i polítics en dues taules rodones. Comptarem amb la col·laboració d'Oriol Nolis, cap RTVE a Catalunya.

En 2011 es va constituir la Plataforma Sindicat de MPares per a lluitar a favor del dret dels Pares i Mares a triar l'educació que desitgen per als seus fills. L'origen de la Plataforma es troba a defensar els drets que tenen mares i pares a educar i protegir els seus fills. Aquesta tasca s'ha fet necessària per a l'intrusisme i intervencionisme que les diferents administracions pretenen realitzar en un àmbit la decisió i la gestió del qual ens correspon exclusivament a nosaltres, els pares. Defensem la llibertat d'educació i el dret a triar escola que s'adeqüi a les nostres preferències, conviccions i estils.

hands
Educació
Família

Treu el mòbil de les seves mans

Ens ha semblat molt interessant aquest post d'Albano Alonso publicat en el seu blog: https://albanoalonso.info/quitales-el-movil-de-sus-manos/

És difícil la postura dels pares enfront dels telèfons mòbils, però també ho és la dels professors. Aquest article busca des de l'equilibri, desgranar la realitat actual de l'escola i els mòbils i al mateix temps incidir en l'actitud d'acompanyament de les famílies en aquest ardu i complex problema.